l'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà

Presentació

L'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà és un centre formatiu multi disciplinar ubicat a la ciutat de Figueres, a l'avinguda Maria Àngels Anglada, 15.

Aquest centre ha estat creat pensant en acollir les múltiples possibilitats formatives dins de l'àmbit de la hostaleria i pastisseria actual: des de cursos bàsics per a particulars fins a formació reglada de llarga durada, passant per cursos d'especialització per a professionals, màsters, etc.

L'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà té com a principals objectius la formació d'alumnes interessats en el ram de l'hostaleria i ajudar a millorar la capacitació dels professionals en actiu, per així cobrir la mancança de personal professional d'aquest sector dins la comarca de l'Alt Empordà. D'aquesta manera facilitem la recerca de personal a tots els empresaris del sector hoteler.

A la vegada, esdevenir un centre de referència per a la ciutat i per a la comarca com a punt de trobada d'institucions, associacions, col·lectius i particulars; ajudant a fer més viva la participació ciutadana.

Per últim, vol ser un centre impulsador de la cultura, el territori i la gastronomia de l'Alt Empordà.

Per aconseguir aquests objectius, la Direcció ha considerat estratègic implantar i mantenir un sistema de qualitat que asseguri el compliment dels requisits i les expectatives dels nostres objectius. L'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà està reconeguda amb el segell de qualitat ISO 9001 des de setembre de 2003.

Per tots aquest motius, l'invitem a conèixer la nostra escola i els projectes que estem desenvolupant amb l'ajuda de moltes persones i institucions que, dia a dia, treballen de valent per fer que aquesta aposta formativa sigui un èxit.

Organigrama de l'Escola

L'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà està gestionada per l'Associació per a la Formació Professional a l'Alt Empordà, una associació sense ànim de lucre fundada l'any 1994.

Els seus actuals socis són:

L'Ajuntament de Figueres
El Consell Comarcal de l'Alt Empordà
La Cambra de Comerç de Girona
La Fundació Privada Miquel
L'Associació d'Empresaris d'Activitats d'Hostaleria de l'Alt Empordà
L'Associació de Pastissers Artesans de la Província de Girona
Els Flequers Artesans de les Comarques Gironines
El Consell Regulador de la Denominació d'Origen Empordà
 

A banda, a l'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà també es realitzen cursos de Cicle Formatiu de Grau Mitjà del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, impartits per l'Institut Olivar Gran de Figueres.

 

Equip de l'Associació per la Formació Professional a l'Alt Empordà:

Coordinadora General

Relacions institucionals

Administració
Administració
Professora
Professor
Professora
Professor

 

Sandra Gard

Pere Giró

Tania Medinilla
Mireia Brugat
Montserrat Musqueras
Francesc Vidal
Montse Brugat
Carles Gallardo

 

 

Equip d'Hosteleria i Turisme de l'Institut Olivar Gran:

Director
Cap d'Estudis OG
Cap d’Estudis
Secretari
Coordinadora Pedagògica
Professor
Professor
Professor
Professor
Professor
Professor
Professora
Professor
Professora
Rafael González
Carles Ballart
Laura Palomeras
Xavier Prats
Anna Vazquez
Josep Mª Plana
Albert Homs
Ivan López
Ramon Ferrer
Enric Gusó
Lluis Coll
Alicia Ramos
Jordi Farrés
Virginia Garcia

 

POLÍTICA DE QUALITAT

 

La Direcció de l’escola defineix la política de qualitat com el marc essencial per la continuïtat i creixement de l'escola:

L'Escola d'Hostaleria de l’Alt Empordà té com a principal objectiu la formació d'alumnes interessats en el ram de l'hostaleria, per així cobrir la mancança de personal professional d'aquest sector dins la comarca de l'Alt Empordà.

D'aquesta manera facilitem la recerca de personal a tots els empresaris del sector hoteler .

La Direcció considera estratègic implantar i mantenir un sistema de qualitat que asseguri el compliment dels requisits i les expectatives dels nostres clients. I per això descriu els següents principis:

  • Un servei de qualitat: La qualitat final del servei i la formació donada per l'escola  és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de prevenció, seguiment , correcció i  millora contínua durant tota la prestació del servei.
  • Principis de la qualitat : Per aconseguir un servei de Qualitat, tots els nivells de l'Organització cal que compleixin els requisits del sistema de qualitat
  • La qualitat a la feina: La Qualitat és un objectiu comú a tot el personal de l'Escola. Cada treballador de l'Escola és responsable de la qualitat de la seva feina.
  • Tasca individual del treballador: Cadascuna de les àrees i Departaments han de tenir present que són clients o proveïdors d'altres.
  • Implantació de  la Política de la Qualitat: El Responsable de Qualitat ha d'impulsar  la implantació de la política i els objectius de Qualitat, comprovant la seva execució mitjançant auditories internes.
  • Formació i reciclatge: Amb la finalitat de complir aquests principis, la Direcció considera prioritàries, la formació i el reciclatge de tot el personal.
  • Satisfacció del client i alumnat: El Sistema de Qualitat es revisarà i millorarà amb la informació que s'obtingui de la percepció dels clients sobre els serveis rebuts. El Centre vetlla per la satisfacció de l'alumnat.
  • Requisits del client: L’escola vetllarà per complir els requisits del client pel que fa a la sol·licitud, prestació i seguiment del servei i dels cursos de formació ocupacional. La Direcció, cap d’estudis o professorat informaran als alumnes i professors els requisits del client, especificats a la documentació emesa pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i ubicada al despatx de Direcció.

© 2015 Escola d'Hostaleria Alt Empordà. Política de Privacidad - Borsa de Treball - Contacte Webderenting